.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه بابل از موج جدید گرانی های کاذب

حجت الاسلام و المسلیمن روحانی امام جمعه بابل با انتقاد از وضع موجود گرانی ها خاطرنشان کرد: عده ای سودجو و خبیث با موج آفرینی سعی می کنند با اخلال در اوضاع اقتصادی در جامعه سودهای کلانی را به جیب بزنند و دولت را وادار به سیاست های انفعالی نموده و هزینه های زیادی را هم بر دولت و هم بر مردم وارد می کنند.

امام جمعه بابل تصرح کرد: موج آفرینان اقتصادی در جامعه سر در آخور بیگانگان و دشمنان ملت دارند.خطیب جمعه بابل وجود نقدینگی بالا را در کشور و مازاد برنیاز جامعه را موجب برهم زدن آرامش اقتصادی در جامعه دانست و تصریح کرد: نقدینگی عظیم در جامعه ما خطر آفرین است. این نقدینگی با همراهی شایعه سازان در برنج وارد می شود .اوضاع برنج را برهم می زند و در چای و شکر که بسیار بیش از مازاد جامعه وجود دارد موجب بالا رفتن ناگهانی و نیاز کاذب در جامعه می گردد. 

روحانی تصریح کرد:دولت هر چه سریعتر با تدابیر شایسته به کنترل بازار برود و باید جنگ روانی اقتصادی دشمن را جدی گرفت.دشمنان 30سال است که به جنگ ملت ما آمدند و سعی کردند فشار بیاورند.متاسفانه جریان تلخ برنج برای برخی ها موجب شد که در آنها در جریانات دیگر ترغیب شده و سعی کنند در زمینه های دیگر به مردم و دولت فشار بیاورند.

امام جمعه بابل در ادامه با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی تصریح کرد: جهاد توانست از بدو تاسیس تا کنون برکات زیادی را به جامعه ماعنایت کند. کشور ما دارای ظرفیت بالایی در تولید مواد غذایی است و واردات برنج از خارج از کشور برای ماننگ است.

خطیب جمعه بابل تصریح کرد: ما باید مردمی صادر کننده بشویم وضع امروز ما نگران کننده است.
امام جمعه بابل به واردات گسترده برنج و مرکبات از پاکستان اشاره کرد و گفت: برخی از کشورهای همسایه ما مانند پاکستان که امنیت سیاسی و اجتماعی آنچنانی ندارند. به کشور ما صادرات برنج و مرکبات دارند انسان با دین این صحنه ها احساس خفت می کند.

وي ادامه داد: جهاد کشاورزی مدیریت ندارد و این کشاورز است که خود مدیریت می کند که چه بکارد و به چه سمتی جهت تولید برود. اصلا در این وزارت خانه مدیریت وجود ندارد و جهاد کشاورزی باید ترویجی عمل کند سیاستهای ترویجی می تواند برای کشاورز امید آفرین باشد و آینده خوبی را برای او تدارک ببیند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.